недеља, 12. март 2017.

Recenzija- l'oreal extravaganza lip palette!


Zdravo svima, pripremila sam vam recenziju l'oreal extravaganza palete karmina.
Što se tiče pakovanja,izgleda jako kvalitetno i luksuzno što je po meni veliki plus. U paleti dolazi 6 nijansi. Prva nijansa je kao neki sjaj za usne sa mnogo zlatnih šljokica i super je da se stavlja preko nekih karmina, pogotovo preko crvenog. Druga nijansa se meni najmanje  dopada. To je ona prava narandžasta boja koju ja bas i ne volim. Treća nijansa je ona prava crvena boja koja je fantastična i ja je najviše koristim, Četvrta nijansa je klasična pink nijansa. Peta nijasa je jedna ljubičasta nijansa sa dosta ljubičastih šljokica, dosta je providnjikava tako da je bolje da se nosi preko nekih drugih karmina.  Jako čudna,ali lepa boja. Ispod svih nijansi je potrebna olovka, ali u koliko je kosristite samo za potrebe slikanja onda olovka nije neophodna. Ja, pošto ih koristim samo za potrebe slikanja jer uzivo nosim samo nude boje, ih koristim sa četkicom, i mogu jako lepo da precrtam usta što je po meni još jedan veliki plus. Sve boje su jako pigmentovane i kremaste. Ni jedna nije mat. U paleti dobijete i četkicu koja je funkcionalna i može da se koristi. Što se tiče cene, iskreno ne znam koliko košta jer sam je dobila na nagradnoj igri, ali znam da je preko 1000 dinara. Ova paleta vam nije nešto specijalno neophodna, ali ako volite da se igrate sa bojama, da se fotografišete, ili ste kolekcionar onda je definitivno preporucujem, jer definitivno nije nešto što se nosi svaki dan (sem crvene nijanse). Ispod imate 2 slike, koje ste mogli već da vidite u mojim predhodnim postovima, ali ne smeta ponovo da ih stavim. Na prvoj slici imam crvenu nijansu, a na drugoj pink. 






https://www.youtube.com/watch?v=UBSDHNRrTzM

Na svom youtube kanalu sam radila takodje recenziju ove palete pa mo\ete da pogledate ako vas zanima :)

8 коментара:

  1. Odlicna recenzija draga nisam znala da snimas na yt bas mi je drago
    Od tebe bi voljela da snimas , PROIZVODI ZA SKIDANJE MAKEUP-A koje koristis ,molim te
    Super si !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga, uradila sam vec taj video o svojoj nezi lica, imas na mom kanalu <3 :)

      Избриши
  2. Ja inace ne koristim tako te plaete ruzeva, jer uglavnom dolaze i boje koje mi se ne dopadaju. Mada ova paletica stvarno super izgleda. Imas prelepe usne. Odlican post :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,pa ni ja bas ne koristim ali ovu sam dobila u nagradnoj igri, nisu boje koje ja svakodnevno nosim, ali su mi za slikanje fantasticne <3 :)

      Избриши
  3. Анониман13. март 2017. 07:12

    Jako mi se dopada paleta ruževa. Planirala sam da je kupim , ali je nigde nisam našla. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas sam gledala danas lilijev sajt, i ima je, tako da mozes da je uzmem, hocu, naravno <3 :)

      Избриши