четвртак, 23. јун 2016.

RECENZIJA- AVON LUXE TEČNOG PUDERA


Što se tiče pakovanja, bočica pa i sama kutija izgledaju jako lepo i luksuzno. Bočica je staklena i providna, a pumpica i poklopac su u zlatnoj boji i jako su kvalitetno napravljeni. Pumpica izbaci sasvim dovoljnu količinu proizvoda i nisam imala nikakvih problema pri korišćenju.





Što se tiče samog pudera moj je u nijansi Beige Linen. Verovatno vam se čini kao da mi je ova nijansa pretamna, ali je meni ovaj deo ruke uvek najsvetliji od ostatka tela jer mi je najmanje izložen suncu tako da je to zbog toga tako inače mi nijansa savršeno odgovara.Postoje još četiri nijanse u katalogu. Mislim da devojke sa dosta tamnom kožom nebi mogle da pronadju za sebe odgovarajuću nijansu zato što su sve nijanse jako svetle.Postoje 2 varijante ovog pudera. Moja je silken, a postoji i miracle varijanta.

Ima SPF 20. Jako se lepo  i brzo razmazuje. Mislim da je odličan za sva godišnja doba. Ja sam ga nosila na jednoj svadbi, gde je u prostoriji gde smo bili bilo jako vruce (a i napolju je bilo dosta vruce) i mislila sam da ce mi se puder otopiti jer ga nisam setovala puderom u kamenu, ali se to nije dogodilo. Stajao mi je 7 sati na licu i nije se pomerio. Mislim da je odličan i za zimske dane jer je jako hidratantan. Jako lepo mirise. Nije težak na licu.
Ovaj puder nebih preporučila osobama sa masnom kožom, a za osobe koje imaju kombinovanu i suvu biće super.

Cena varira u katalogu. Nekada je 900, nekada 1000, nekada 1200 dinara.

Ja sam jako zadovoljna ovim puderom i od mene imate tople preporuke.

Nadam se da vam se dopala ova recenzija. Ukoliko ste probale ovaj puder napisite mi vaše utiske u komentarima :)























Нема коментара:

Постави коментар