недеља, 26. новембар 2017.

PRAZNIČNO NAGRADJIVANJE/GIVEAWAY







Zdravo svima. Kao što se da videti po naslovu pripremila sam vam jedno praynično nagradjivanje ili giveaway, jer sam želela da neko od vas dobije poklon od mene za ove predstojeće praznike! Pravila za youtube: 1.Da ste iz Srbije ili da imate nekoga u Srbiji ko će da primi paket umesto vas 2. Da ste prijavljeni na moj kanal 3. Da lajkujete video o nagradjivanju- link je ispod 4.Da ostavite bilo kakav kometar ispod tog videa Nagradjivanje će trajati do 20. decembra, a 21. decembra cu izvicu pobednika i napisacu njegovo ime u opisu ovog videa, i na insta story-u jer ako želite da povećate šanse za dobitak možete se prijaviti i na istagramu. Mozete naravno i samo ovde na youtubeu ili samo na instagramu ,a možete i na jednoj i na drugo društvenoj mreži! Pravila za instagram: 1. Da ste iz Srbije ili da imate nekoga u srbiji ko će da primi paket umesto vas 2. Da me pratite na instagramu- @jojal.99- link vam je ispod 3.Da ispod fotografije na kojoj se nalaze proizvodi koje poklanjam u komentaru tagujete 3 drugarice i naravno da lajkujete tu fotografiju.- izgled fotografije je ispod 4.Nije obavezno ali ako hocete da vas racunam duplo mozete podeliti sliku o nagradjivanju na instagram profilu ili insta story-ju i naravno da me tagujete kako bih ja to videla. Srećno!
 
https://www.instagram.com/joja.99/ - link mog instagrama

2 коментара: