среда, 20. јун 2018.

MATURSKA HALJINA :)



Zdravo svima,
danas sam konačno odlučila da vam pokažem kako je izgledala moja maturska haljina odnosno kako sam izgledala na maturskoj večeri.
Što se tiče haljine, nju je sašila moja šnajderka i po meni je odradila odličan posao. Haljina je istovremeno i duga i kratka. Donji deo ili plašt kako ga ja zovem se skida i ostaje kratka haljina. Želela sam haljinu po tom principu jer ču onda moći da je nosim i u izlazak, na rodjendane i tome slično. Da sam uzela dugu haljinu ne bih je više nikada obukla tako da sam želela da budem praktična i moja šnajderka je uspela da mi sašije tako nešto. Što se tiče materijala haljina je od mat satena, a plašt kako ga ja zovem je od sjajnog satena.
Cipele su od prevrnute kože. Štikla je visoka 13cm, a platforma 3cm. Njih sam kupila u Gazeli u Jagodini. Uprkos tolikoj visini štikle cipele su dosta udobne i dosta sam izdržala u njima.
Što se tiče frizure odlučila sam se za nešto malo komplikovaniju pletenicu jer nisam želela neku kič frizuru, jer sam želela da mi haljina bude u prvom planu.
Šminkala sam se sama i odlučila sam se za neke zemljane boje, jer kao što sam več i napomenula želela sam da mi haljina bude u prvom planu.
To je to, ja se nadam da vam se moja haljina i moj celokupan izgled dopada,obavezno mi pišite vaše utiske u komentarima.

Pratite me na društvenim mrežama. Linkovi:
Mail: joka.99rekovac@gmail.com
Instagram: https://www.instagram.com/joja.99/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCABvt-1AfTqurq7KUt2g2VA?view_as=subscriber
FB stranica: https://www.facebook.com/makeupmaniabyjovana/















2 коментара:

  1. Bila si divna ma maturi i haljina mi se jako dopada.Svidja mi se što je praktična i što može biti i duga i kratka i nositi se za više prilika.
    Nedavno mi je bila polumatura i gledala sam da kupim nešto što ću moći dalje da nosim i plus da bude originalno i neobicno i to mi je uspjelo.Definitivno si napravila dobar izbor što se haljine,kao i cjelokupne kombinacije tiče.Elegantno je,nije kicasto i jako lijepo.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com -moj blog,kaži ako hoćeš da se međusobno zapratimo🙂

    ОдговориИзбриши