уторак, 5. фебруар 2019.

Makeup tutorial- MAKEUP REVOLUTION Iconic Division pallet+SWATCHES




Zdravo svima,
evo me sa novim postom posle dužeg vremena.
Danas sam želela da vam prikažem makeup look koji sam odradila na svojoj sestri Dunji. U pitanju je makeup sa Makeup Revolution Iconic Division paletom koja ima ove prelepe zelene nijase koje sam ja koristila za ovaj makeup look kako bih mogla najbolje da prikažem pravi kvalitet ove palete. Osim ovih zeleni nijansi paleta ima i bezbroj neutralnih nijasi. Nisam želela njih da koristim zato sto postoji milion makeup look-ova sa takvim nijansama, a ja sam želela da to bude nešto drugačije jer obožavam da se igram sa bojama i mislim da sam uspela u tome.
Ukoliko želite da vidite koje sam proizvode  koristila i kako sam dosla do ovog makeup look-a pogledajte moj youtube video koji se nalazi na dnu ove stranice.
Nadam se da vam se dopada. Pisite mi vaše utiske u komentarima!
Uživajte!

















Youtube video:



4 коментара: