петак, 24. јун 2016.

RECENZIJA- AVON IDEAL FLAWLESS MATTE TEČNOG KOREKTORA





Zdravo svima,danas sam rešila da vam napisem recenziju ovog korektora. Nadam se da će vam se dopasti.

Pakovanje je jako lepo i kvalitetno. Moja nijansa korektora je fair. Postoji i nijansa medium koja je tamnija. Ovaj korektor je mat. Odličan je za posvetljivanje područja ispod očiju. Jako malu količinu je potrebno naneti na željeno mesto. Jako se lepo razmazuje i blenda. Moram da priznam da je malo teži na licu ali meni to ne smeta. Odličan je i za pokrivanje ožiljaka od bubuljica, crvenila i slično. Pigmentacija mu je fenomenalna. Nebih ga preporučila osobama sa suvom kožom.

Njegova cena je negde oko 400 dinara.

Sve u svemu ja sam ovim korektorom prezadovoljna ovim korektorom i od mene imate tople preporuke.

Nadam se da vam se dopala ova recenzija. Ako je neka od vas probala ovaj korektor neka mi napise svoje utiske u komentarima :)





















Нема коментара:

Постави коментар