недеља, 23. април 2017.

Bronzani makeup look na drugarici :)




Zdravo svima,
danas sam rešila da vam pokažem kako sam našminkala drugaricu. Ja nisam profesionalni šminker, ali sam ipak rešila da vam pokažem ovaj makeup look, jer mislim da sam sasvim solidno to odradila. Takodje sam joj čupala obrve tako da sam i to rešila da vam pokažem. Pisite mi u komentarima kako vam se dopada.

Spisak korišćenih proizvoda:
Avon baza za senke
Sleek Oh So Special paleta senki (nijanse the mail, bow i boxed)
Sleek Sunset paleta senki  (nijanse starry, golden hour, afterglow i solstice)
Avon Luxe maskara
Ardel Glam Up demi wispies veštačke trepavice
Ardel Duo lepak za trepavice
Avon Luxe puder, nijansa beige linen
Essence stay all day tečni korektor, nijansa 10
Avon color trend puder u kamenu, nijansa traslucent
Maybelline master sculpt, nijansa 01 (samo bronzer)
Avon Luxe puder u kamenu (roze je boje pa ga koristim kao rumenilo, nema ga više u prodaji)
Loreal highlighter
Golden rose olovku za usne, nijansa 503
Avon Luxe karmin, nijansa nude slip

4 коментара: