петак, 26. мај 2017.

Klasičan večernji makeup look :)



Zdravo svima,
kao što vidite po naslovu pripremila sam vam jedan klasičan večernji makeup look. Moram da naglasim da nisam profesionalni šminker, ali smatram da sam se vrlo solidno našminkala pa sam odlučila da vam ipak pokažem ovaj makeup. Ovaj makeup je sličan kao onaj iz predhodnog posta kada sam šminkala drugaricu, samo sam boje i tehniku prilagodila svom obliku oka. Nadam se da vam se dopada. Obavezno mi pisite utiske u komentarima.
Korišćeni proizvodi:
Avon super shock krejon za oci- nijansa blackSleek oh so special paleta senki- nijansa noirSleek oh so special paleta senki- nijansa the mailFarmasi paleta od 4 senke br. 4- bela nijansa (nijanse nemaju nazive)Avon mono senka- nijansa soft vanilla
Aura veštačke trepavice- br. 01Rimmel lasting finish tečni puder- nijansa 103 true ivory
Essence stay all day tečni korektor- nijansa 10
Avon color trend puder u kamenu- nijansa translucent
Maybelline master sculpt set za konturisanje- obe nijanse
Avon luxe puder u kamenu ( roze je boje pa ga koristim kao rumenilo, nema ga više u prodaji)
Avon ultra glazewear sjaj za usne- nijansa pale peach (mislim da ova nijansa više nije u proaji)Llums fixing spray






Нема коментара:

Постави коментар