среда, 28. јун 2017.

Plavetnilo na očima :)

Zdravo svima.
Odlučila sam da vam danas pokažem ovaj makeup koji je sasvim slučajno nastao. Ne znam zašto, ali ovoga puta sam se odlučila za plavu boju, iako je inače ne nosim na očima. Moram da napomenem da nisam profesionalni šminker, ali smatram da sam ovaj makeup sasvim solidno uradila tako da sam odlučila da vam pokažem kako je sve to ispalo. Moja kamera na telefonu nije dovoljno jaka da bi verno prikazala kako to uživo zaista izgleda, ali nadam se da mogu bar delić lepote ovog makeup-a da vam pokažem. Nadam se da vam se dopada.
Spisak korišćenih proizvoda:
NYX ultimate paleta senki br. 3- drugi red, druga nijansa (nijanse nemaju nazive)
NYX ultimate paleta senki br. 3- drugi red, četvrta nijansa
NYX ultimate paleta senki br. 3- četvrti red, četvrta nijansa
Sleek sunset paleta senki- nijansa skyline
Sleek sunset paleta senki- nijansa sunrise
Avon luxe maskara- caviar black
Aura veštačke trepavice- br. 01
Rimmel lasting finish tečni puder- nijansa 103 true ivory
Essence stay all day tečni korektor- nijansa 10 natural beige
Avon color trend puder u kamenu- nijansa  translucentEssence sun club- nijansa 01 natural
Avon luxe puder u kamenu ( roze je boje pa ga koristim kao rumenilo, nema ga više u prodaji)Loreal l'or highlighterNYX intense butter gloss- nijansa tres leches
Llums fiksator za šminku









2 коментара: