понедељак, 13. новембар 2017.

Jesenji makeup look br. 2 (na drugarici)


Zdravo svima. Danas sam za vas pripremila jesnji makeup look br. 2 ali ovoga puta sam ga odradila na drugarici. Mozda a slici vidite da postoji razlika izmedju levog i desnog oka. Stavila sam drugacije trepavice, boje na oba oka su iste ali je razlicita tehnika. Obavezno mi pisite u komentarima koje oko vam se vise dopada, levo ili desno. Ja sam nedavno i na svom youtube kanalu uradila tutorial za ovaj makeup tako da ce vas taj video cekati na kraju ovog posta. Kvalitet videa je na zalost malo losiji jer sam tokom snimanja nesto progresila, ali nije ni vazno, bice bolje sledeci put. Ako zelite mozete da ga pogledate. Uzivajte!

Korisceni proizvodi:
Rimmel baza za senke Avon mono senka- nijansa soft vanila Avon luxe paletica senki- Glamorous roses NYX ultimate paleta senki- 03 Sleek sunset paleta senki DUO lepak za trepavice Trepavice i maskaru mi je Dunja donela tako da ne znam da vam kazem imena Rimmel lasting finish puder Essence stay all day tecni korektor- 10 Avon color trend puder u kamenu llums bronzer- 01 Rumenilo Avon- vise se ne proizvodi Kao hajlajter, farmasi paleta senki-04 Llums sprej za fiksiranje sminke Essence mat karmin-26











6 коментара:

  1. Vauu, bas lepo sminkas! Blago drugarici, ne mora da placa profi sminkera hahah. I mnogo mi se dopalo sto si napisala sve proizvode koje si koristila <3 Super post :)

    Zapratila sam te <3 Vidim da si nova, tako da srecno :))
    Volela bih da pogledas moj blog ako imas vremena ------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno joj stoji ova sminka.
    Prelepo sminkas,svaka cast😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno si se nasminkala .Svaka cast ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/14/sasava-baklava/

    ОдговориИзбриши